Πανό ΕΠΑΜ Αχαρνών - Καματερού

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Σύνταγμα 29/6/2011 ... ένας χρόνος μετά

Όλα ξεκίνησαν το βράδυ της 28ης Ιουνίου 2011 παραμονή της ημέρας ψήφισης του "Μεσοπρόθεσμου". Οι αστυνομικές δυνάμεις που ήταν παραταγμένες μπροστά στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη μετά τις 10 το βράδυ άρχισαν να ρίχνουν απρόκλητα δεκάδες χημικά στους συγκεντρωμένους αγανακτισμένους πίσω από τα κάγκελα που ήδη είχαν στήσει για να κρατούν σε απόσταση τους διαδηλωτές. 

Η πρόβα είχε ξεκινήσει! Οι εντολές του Φασιστικού Καθεστώτος ήταν σαφείς! Έπρεπε να χτυπηθούν και να διαλυθούν οι διαδηλωτές! Το Μεσοπρόθεσμο έπρεπε να ψηφιστεί "πάσει θυσία" ακόμα και με ανθρώπινες θυσίες. 

Την επόμενη ημέρα εκατοντάδες χιλιάδες διαδηλωτών είχαν από νωρίς συγκεντρωθεί στην Πλατεία Συντάγματος και τους γύρω δρόμους. Ηλικιωμένοι συνταξιούχοι, οικογενειάρχες, ζευγάρια, φοιτητές, απεργοί, δημοκράτες, Έλληνες ... όλοι είμαστε εκεί στην προσπάθεια να υπερασπιστούμε ...
το Ελληνικό Σύνταγμα, την πατρίδα και τα δημοκρατικά μας δικαιώματα. 
Ο ήλιος καλοκαιρινός καυτός, αφόρητος κάποιες στιγμές .. κανείς όμως δεν έφευγε, κανείς δεν είχε σκοπό να φύγει. Τα συνθήματα άρχισαν και δυνάμωναν και η συμμετοχή των διαδηλωτών μαζικοποιήθηκε μετά τις 12:30. 
Τότε ήταν που κοιτώντας τις  δυνάμεις των ΜΑΤ και ΥΜΕΤ να φορούν τα κράνη και τις μάσκες, είπα στους διπλανούς μου, "θα μας χτυπήσουν ! Είμαι βέβαιος ότι θα μας χτυπήσουν". 
"Μα δεν κάναμε τίποτα!" μου έλεγαν αυτοί. Το διαισθανόμουν αλλά είχα και την εμπειρία της προηγούμενης βραδιάς. 
Δεν πέρασαν 30 δευτερόλεπτα και αριστερά μας στην πλευρά της εισόδου της Βουλής άρχισαν να πέφτουν 4-5 δακρυγόνα, ασφυξιογόνα. Ο αέρας τα έφερνε στην πλευρά μας. Φορέσαμε τις μάσκες και τα γυαλιά, βάλαμε Malox ... αλλά μείναμε εκεί ΟΛΟΙ. 
Η παραμονή μας εξόργισε τους πραίτορες, οι οποίοι άμεσα ξεκίνησαν μαζική ρίψη χημικών ... πάνω από 50 μέσα σε 2 λεπτά. 
Η ατμόσφαιρα γίνεται πια αποπνικτική και τα συνθήματα "Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι" και "Ψωμί Παιδεία Ελευθερία, η Χούντα δεν τελείωσε το '73" ακούγονται πιο έντονα και από παντού γύρω μου.
Κοιτώ τους συναγωνιστές  και φίλους μου. Κανείς δεν υποχωρεί! Προσπαθούμε να βοηθήσουμε κάποιους απροετοίμαστους, κυρίως ηλικιωμένους που "πνίγονται" από τα χημικά. 
Ξαφνικά οι δυνάμεις των ΜΑΤ, ΥΜΕΤ σπρώχνουν τα κάγκελα που μας χώριζαν και βγαίνουν πιο μπροστά ρίχνοντας μαζικά αυτή την φορά τα χημικά τους. 
Οι εντολές έχουν δοθεί από την ΠΑΣΟΚική χούντα του εγκληματία Παπουτσή και είναι ΣΑΦΕΙΣ! 
ΔΙΑΛΥΣΤΕ ΤΟΥΣ ! ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ!
Οι διαδηλωτές που είναι πιο μπροστά υποχωρούν και μας παρασύρουν προς στην γωνία Όθωνος και Αμαλίας. Μια γιαγιά που στέκεται στη στάση του Τραμ φωνάζει έξαλλη προς τους ΜΑΤατζήδες! Καταλαβαίνοντας τι πρόκειται να συμβεί  φωνάζουμε προς στα ΜΑΤ "μην την χτυπήσετε! Είναι η μάνα σας, η γιαγιά σας!". Μάταια! Αμέσως ένα από τα ένστολα φασιστοειδή σημάδεψε και έριξε το χημικό ακριβώς μπροστά στην γιαγιά!
Δυο τρεις από μας τρέχουν, κλωτσούν το χημικό και απομακρύνουν την γιαγιά. Τότε είναι που μας έβαλαν στον στόχο τους. 
Ξαφνικά 4-5 ασφυξιογόνα πέφτουν ολόγυρά μου! Το δηλητήριο με κυκλώνει από παντού! Η μάσκα πια δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Το ίδιο και τα γυαλιά! Οι διαδηλωτές τυφλωμένοι με σπρώχνουν προς τα πίσω !
Θυμάμαι που προσπάθησα να αποφύγω να βρεθώ εγκλωβισμένος πίσω από το περίπτερο της γωνίας. Προσπαθώ να κατέβω την Όθωνος προς Φιλελλήνων. 
ΠΝΙΓΟΜΑΙ ! Ο λαιμός μου και τα μάτια μου καίνε! Κόβεται η ανάσα μου! Φτάνω στο μέσο της Όθωνος και πια δεν αντέχω ... Γονατίζω, βήχω μόνο βήχω! 
Και μετά όλα χάθηκαν ... δεν ξέρω για πόσο! Ξαφνικά φως και μια νεανική γυναικεία φωνή! Νιώθω το Μαlox στα ρουθούνια και στο στόμα μου. Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω μια κοπελιά με μακρυά σγουρά μαλλιά και μάσκα να με κοιτά με αγωνία! 
"Σε ευχαριστώ πολύ" ψέλλισα! "Πρέπει να φύγεις αμέσως από εδώ" μου λέει αυτή. Με σηκώνει: "Μπορείς να περπατήσεις;" μου λέει. Κουνώ το κεφάλι μου. "Να πάρε κι άλλο Malox" μου λέει, μου ρίχνει ξανά ... Κλείνω τα μάτια για το Malox ... 
Όταν άνοιξα τα μάτια η κοπέλα δεν ήταν πια μπροστά μου ... γυρνώ και την βλέπω να τρέχει μέσα στο πλήθος προς την Φιλελλήνων. Σαν ΑΓΓΕΛΟΣ, σαν Συντρόφισσα, σαν Συναγωνίστρια, σαν ΕΛΛΗΝΙΔΑ ... 
Φτάνω όπως όπως στην γωνία Όθωνος και Φιλελλήνων. Η κάτω πλευρά της πλατείας είναι υπερπλήρης από διαδηλωτές. Φωνάζουν συνεχώς τα συνθήματα "Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι" και "Ψωμί Παιδεία Ελευθερία, η Χούντα δεν τελείωσε το '73". Η φωνή μας ξαφνικά βρίσκοντας ξανά Οξυγόνο δυναμώνει, δονεί ρυθμικά ολόκληρη την Πλατεία!
Έχω χάσει τους συναγωνιστές μου δεν ξέρω που βρίσκονται. Τους καλώ στο κινητό, είναι καλά αλλά 2 στενά πιο πέρα ... είναι αδύνατον να τους πλησιάσω άμεσα. Μπροστά μου περνά ένας ξένος με βαλίτσα ... με ρωτά στα Αγγλικά που είναι το PLAZA ... του δείχνω και του απαντώ να προσέχει γιατί έχει έρθει στην Αθήνα σε λάθος μέρα. Με κοιτά και μου λέει ότι είναι δημοσιογράφος του ITV. 
Του λέω να γράψεις τότε ότι στην Αθήνα σήμερα έγινε ΧΟΥΝΤΑ, ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ! Δεν λέει τίποτα και απλά απομακρύνεται γρήγορα. 
Στις επόμενες ώρες απίστευτα πράγματα συνέβησαν στην Αθήνα. Αμέτρητη βία από τα ΜΑΤ και ΥΜΕΤ μαζί με τους ΔΕΛΤΑ, χιλιάδες χημικά, αίμα ... κυνηγητό από στενό σε στενό. 
Μέσα στην Βουλή οι δοσίλογοι, φασίστες, πουλημένοι βουλευτές υπερψηφίζουν το "Μεσοπρόθεσμο" ... ο ανεκδιήγητος Πετσάλνικος ανακοινώνει τους 155 ψήφους. 
Η Δημοκρατία μας κείτεται ημιθανής από τα χημικά, ματωμένη στους δρόμους γύρω από την Βουλή και αυτοί μέσα χαμογελούν !!! 
Έμεινα και αγωνίστηκα στο κέντρο μέχρι το απόγευμα αργά ... βρήκα ξανά τους συναγωνιστές μου, αποχωρήσαμε μαζί. 
Όταν γύρισα σπίτι η τετράχρονη κόρη μου με έσφιξε στην αγκαλιά της και μου είπε "μπαμπά σήμερα φοβήθηκα ότι θα πεθάνεις". Την έσφιξα και εγώ και έκρυψα τα δάκρυα μου, αυτή την φορά όχι από τα δακρυγόνα ...
Ένα χρόνο μετά "έχει σαν στάμπα την ζωή μου σημαδέψει ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ"
Οι πλατείες έχουν αδειάσει και οι νοθευμένες εκλογές τρομοκρατημένων ψηφοφόρων έχουν φέρει μια άλλη κοινοβουλευτική δικτατορία στην εξουσία.  Η Ευρώπη βαδίζει στην καταστροφή μαζί με τον τραπεζικό κοινοβουλευτισμό της Ευρωπαϊκής Οικονομικής Ελίτ. 
Και εμείς έχουμε μόνο πια ένα καθήκον: να σώσουμε την Δημοκρατία, την Πατρίδα και τον Λαό μας ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ !!!


ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ
ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000 ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟΥΣ ΑΥΤΟΧΕΙΡΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ Η ΛΕΥΤΕΡΙΑ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

UA-49932466-1