Πανό ΕΠΑΜ Αχαρνών - Καματερού

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Προσευχή

του Θύμιου Καλαμούκη

Κάνε Παναγιά μου, να πάρουμε την δόση των 34 δισεκατομμυρίων ευρώ, από τους Ευρωπαίους συμμάχους στο αποψινό Γιούρογκρουπ, ώστε να ανακεφαλαιοποιηθούν οι τράπεζες, που δεν έχουν μια στα ταμεία τους και ότι περισσέψει να πάει στην πραγματική οικονομία όπως λέει ο Σαμαράς, για να έχει ρευστότητα η αγορά, όπως λέει ο Στουρνάρας, ώστε να έχουν οι επιχειρήσεις χρήματα για να πληρώνουν όπως λέει ο Σταϊκούρας και να βγούμε στο ξέφωτο όπως λέει ο Βενιζέλος με φροντίδα για τις ευπαθείς ομάδες όπως λέει ο Κουβέλης, γιατί δεν υπάρχει άλλος δρόμος όπως τσιρίζει ο Άδωνις και ο Ψαριανός.

Κάνε Παναγιά, να ξεπεράσουμε την κρίση και από το 2013, να αρχίσει η ανάκαμψη, στην μικρή μας χώρα, τη ίδια ώρα που σε μεγαλύτερες χώρες θα αρχίζει η μεγάλη φτώχεια, η ανέχεια και η εξαθλίωση, η βαθύτερη κρίση, όπως στην Ισπανία την Γαλλία και την Ιταλία, αλλά και σε μικρότερες χώρες, όπως η Πορτογαλία και η Ιρλανδία. Κάνε να αρχίσει η ανάπτυξη, όπως λέει ο...

Σαμαράς και η Τρέμη, την ίδια ώρα που οι άλλες χώρες της Ευρώπης δεν θα έχουν ανάπτυξη, όπως λένε οι αριθμοί. Και κάνε Παναγιά τους αριθμούς να είναι πάνω από τους ανθρώπους γιατί τόσα χρόνια που μας λένε ότι οι άνθρωποι είναι πάνω από τους αριθμούς, δεν είδαμε προκοπή καμία.

Και κάνε Παναγιά μου, ο μήνας να διαρκεί 10 μέρες και όχι 30 που είναι σήμερα γιατί ο μισθός που μου δίνουν 586 μικτά και 450 καθαρά φτάνουν μόνο για 10 μέρες. Κάνε τα χιλιόμετρα για την δουλειά μου να είναι 3 και όχι 10 όπως σήμερα γιατί η βενζίνη μου φτάνει μόνο γι αυτά τα 3.  Και κάνε την Εφορία της περιοχής μου,  να γκρεμιστεί συθέμελα και να καεί ο σκληρός δίσκος που με έχει φακελωμένο για τα χρέη μου, όπως κάνε  και τον σκληρό δίσκο της τράπεζας να κρασάρει ώστε να μην βρίσκουν το δάνειο και την πιστωτική κάρτα που μου δώσανε και πήρα πριν 10 χρόνια γιατί έτσι έλεγε τότε η διαφήμιση για την  ανάπτυξη της χώρας και τη σύγκλιση με την Ευρώπη. Και κάνε ολόκληρη την τράπεζα να ανατιναχτεί και να ανοίξει κρατήρα 100 μέτρων στην θέση της και να φτιάξουμε ο καθένας καταθέτης το μποστανάκι του, να φυτεύουμε κολοκύθια, κουνουπίδι και καρπούζια, όπως βλέπω στους κηπουρούς του ΜΕΓΚΑ. Και καρότα.

Κάνε Παναγιά, την ξενιτιά να πάψει και άλλη μάνα πια για χωρισμό μην κλάψει και όλα τα παιδιά στα σπίτια τους να ρθουν ξανά.
Και κάνε Παναγιά μου να μην πεινάω κάθε μέρα ώστε να μην χρειάζεται να τρώω κάθε μέρα. Κάνε με όπως το αυτοκίνητο που θέλει βενζίνη κάθε 10 μέρες και όχι κάθε μέρα. Κάνε με σαν τις αρκούδες το χειμώνα που δεν κρυώνουν, επειδή έχουν καλό και πυκνό τρίχωμα, ώστε να μην χρειάζεται να ανάβω καλοριφέρ. Και αν δεν μπορείς αυτό, κάνε τον Χειμώνα καλοκαίρι. Και αν δεν μπορείς ούτε αυτό κάνε τον ήλιο να καίει και όχι μόνο για τους gay.

Κάνε τον χρόνο να τρέχει προς τα πίσω και όχι προς τα μπροστά. Κάνε την πρωτοχρονιά να πάμε στο 1990 και όχι στο 2013, μην σου πω να πάμε και στο 1980, αλλά και στο 1943 να δω πως είναι να παίζει ο άνθρωπος με  τους Γερμανούς και τον θάνατο. Και να νικάει.

Κάνε Παναγιά μου από τα λίγα που μου έχουν απομείνει να  χάσω μόνο το σπίτι και το αυτοκίνητο, λόγω των χρεών που έχω γιατί άμα χάσω και την ψυχραιμία μου τα πράγματα θα γίνουν χάλια, για μένα, για τους άλλους αλλά και για σένα.

Κάνε Παναγιά μου, κάτι από όλα αυτά, και αν μπορείς όλα αυτά, γιατί εγώ δύσκολα μπορώ να κάνω κάτι για όλα αυτά, γιατί αν μπορούσα ή αν ήθελα θα είχα κάνει κάτι παλιότερα και  δεν θα ήμουνα εδώ τώρα να ζητάω από σένα να κάνεις κάτι.

Θα σου ζήταγα πάλι να με κάνεις λιγότερο ευκολόπιστο, αφελή, παρτάκια, συμφεροντολόγο, μαλάκα, απαθή, τρομαγμένο, ανήμπορο, δειλό, τηλεθεατή, ανώριμο, ξεπουλημένο, χαβαλέ, λιγούρη, φασίστα, αλλά δεν στο ζητάω, γιατί και παλιά που στο ζήτησα δεν μου το έκανες, οπότε δεν θέλω να σε επιβαρύνω με τα δικά μου γιατί σίγουρα θα έχεις και εσύ τα δικά σου. Μάνα είσαι και ξέρεις.
Αμήν.
Πάντα αμαρτωλός, Θ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

UA-49932466-1