Πανό ΕΠΑΜ Αχαρνών - Καματερού

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Εξώδικη Δήλωση Δ. Καζάκη κατά Στεφάνου Χίου

xios
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΜΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΨΕΥΔΩΝ ΔΙΑ ΤΟΥ
ΤΥΠΟΥ ΔΗΛΩΣΕΩΝ

Δημήτρη ΚΑΖΑΚΗ, κατοίκου Γλυφάδας Αττικής.

ΠΡΟΣ / ΚΑΤΑ

Στέφανο ΧΙΟ, δημοσιογράφο, κάτοικο  Αθηνών, ατομικά και ως διαχειριστή και κατά νόμον υπεύθυνο της ιστοσελίδας ΜΑΚΕΛΕΙΟ.gr (www.makeleio.gr).

Την 26-11-2013 αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα σας (http://www.makeleio.gr/?p=31398) και τέθηκε στη διάθεση των χρηστών του Διαδικτύου δημοσίευμα με τον  τίτλο ‘Για πρώτη φορά – η λίστα με τα 450 ονόματα των ελλήνων μασόνων στη φόρα – κρατάνε τις τύχες του λαού στα χέρια τους και κυβερνούν με τα σύμβολα των μασονικών ταγμάτων’, στο οποίο παραθέσατε ονόματα, μεταξύ  των οποίων, κακόβουλα και εν γνώσει του ψεύδους συμπεριλάβατε και το δικό μου με την ειδικότερη διατύπωση: ‘Φον Καζάκης Δημήτρης’, αν και γνωρίζετε άριστα ότι δεν είμαι μασόνος, καθώς και ότι ουδεμία σχέση είχα ή έχω με μασονικές στοές, ενώ, στο τέλος του κειμένου σας αναφέρετε και ότι ‘το θέμα δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ’.

Στην πράξη δε αυτή προβήκατε με αποκλειστική πρόθεση συκοφάντησής μου.

Επειδή,  η δημοσίευση ή και η αναδημοσίευση των παντελώς ψευδών και συκοφαντικών ανωτέρω σε βάρος μου ισχυρισμών συνιστά αξιόποινη πράξη, μάλιστα,   διωκόμενη και κατά την διαδικασία του ΑΥΤΟΦΩΡΟΥ.

Για τον λόγο αυτό – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΣ ΕΝΤΟΝΑ για την απαράδεκτη συμπεριφορά  σας – ΣΑΣ ΚΑΛΩ να παύσετε ΑΜΕΣΑ τη δημοσίευση των ανωτέρω σε βάρος μου  ισχυρισμών. Επίσης, ΑΜΕΣΑ να προβείτε σε δήλωση αποκατάστασής μου με νέο δημοσίευμα  που θα αναρτήσετε στην ίδια θέση και με τα ίδια στοιχεία (γραμματοσειρά,  χρώμα κειμένου κλπ.) στο οποίο θα περιέχεται απερίφραστη δήλωσή σας για εμένα ότι δεν είμαι μασόνος και δεν ανήκω ούτε ποτέ ανήκα σε μασονική στοά.

Σε αντίθετη περίπτωση -προς άρση τυχόν αμφισβητήσεων- ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ότι θα  ασκήσω εναντίον σας κάθε νόμιμο δικαίωμά μου, για το οποίο και ρητά  επιφυλάσσομαι.

Αθήνα, 26-11-2013

Ο Εξωδίκως Δηλών και Προσκαλών
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

UA-49932466-1